Måndag

Tjaba tjena!!!

Idag har varit en vanlig dag på skolan....... (orkar inte säga allt)
Men sen efter skolan var jag, Melva och några anndra killar kvar och spelade
pingis och fotboll osv. Det var kul! Sen drog jag och Melva oss lite mot parken och fotade lite
:) fick jätte fina bilder på blommor med min mobil. Det brukar inte gå att ta så fina bilder
med den ;) Aaaa sen pratade vi lite fotade lite mer. Just det vi gjorde sånna här hopp
bilder när vi hoppar.... ja dom vart lite speciella ;) Och när vi kollade på klockan
var den FYRA!!! Melva skulle rida klockan halv fem så hon fick cykla snabbt hem,
och jag gick sakta hem. Men ingen var hemma dom hade gott och köpt glass :O utan mig ;)
Men dom hade bara gott ner till Havana så jag sprang ner och köpte en Calippo Shots :D
mummmms.. Sen gick vi in och dom satte på en film Andra sidan Häcken hette den :-/
Just nu sitter jag vid datorn och lyssnar på Spotify och är på fb, mamma lagar mat
så vi ska snart äta. Vi ska nog äta kyckling spett och pomfritt tror jag. 
Efter maten ska jag nog göra iordning mina naglar kanske lösnaglar.....
kan inte bestäma mig :-/

                          BILDBOMD!!!!






















Hehe :D
              Och så mina bilder som jag tog :D







            Mummmmmmmsigt!!!

Sköt om er <3 <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0