Lördag och Söndag

Tjeanre!! :D

Förlåt att jag inte har bloggat Lördag och Söndag men hade inte tid :-/
Men på Lördag så var jag, pappa och hans tjej och shoppade :D
Jag köpte en parfym, ett nagellack och en Concealer, hittade inte så mycket
men är nöjd. Men i Fredags så hade mamma och mormor vart i örebro och gjort några
ärenden och då hade dom köpt lite saker till mig :) En tröja, ansiktsvatten, en concealer och ett par strumpor
det var det :) Men också på Lördagen så var jag, pappa och hans tjej Johanna på den där hundutställningen
med benne sennel hundar och alla anndra fyra hundar som slutar på sennel :) det var jätte kul och var jätte fina hundar. Ja...... och på Söndagen, idag ju!!!! ja vi åt vofflor för det är ju våffeldagen... mumms.
Sen åkte vi hem eller sen sjusade farmor hem mig. När jag kom hem så var det mat eller ja dom höll
på med maten :) det blev kött på spett grillat :D också mumsigt. Och nu sitter jag här väntar på att mamma
ska tona mitt hår i rött :) Ja jag vet jag slingade mitt hår i Fredags också men då hade det blivit ett
missförstånd, för jag hade sagt till mamma att jag hade velat ha RÖDA slingor men hon hade köpt BLONDA
slinor, så det blev typ orange, röd flammande färg i mitt hår :-/ så nu ska vi slinga det i rött :)
Och imorgon är det Måndag så det blir väl en vanlig skoldag....

Hörs imöra <3 Sköt om er <3







             Av pappa/Johanna
Concealer kicks 110 kr
Parfym H&M 40 kr
Nagellack H&M 80 kr

               Av mamma/mormor
Tröja Gina Tricot ? kr
Ansiktsvatten Kicks ? kr
Strempor H&M ? kr
Concealer H&M 50 kr





Gammal och fin hund :(



Vinnare i deras klass GRATTIS :D


Busiga :D

Närbild på hur min lugg såg ut :-/ Hiss eller Diss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0