Söndag

Tjena tjena :D  sorry att jag inte bloggat men ha rinte haft tid
och inte orkat...  Men sluta inte läsa bloggen för det, för nu
i veckan när det är vanlig vecka är det lättare att komma
ihåg ;) <3

Men kan dra lite snabbt vad jag gjort dom sista dagarna :)
Måndag= Kommer inte ihåg.
Tisdag= Sova över med Toril + shopping :D
Onsdag=Toril åkte sen gjorde jag inge mer.
Torsdag= Va med Eveline + sova över.
Fredag= Var med Eveline ett ta sen skulle dom till örebro.
Lördag= Ingenting tråkigt och var hemma.
Idag= Inge speciellt idag heller.

Ja det var mitt lov :D men ett bra lov ett skit roligt...
Just nu ska jag oh mamma äta lite baguette med skagenröra :)Gott
Det blir inga biler idag men förmodlingen imorgon ;)

Sköt om er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0