Modell bilderna

Hallojsan :D är skit GLAD just nu :D

Tjena tjena tjenare har typ presic kommit hem från fotograferingen :D
Det var skit kul... Det fanns olika stationer men fläcktar, speglar, snygga bakgrunder,
högtalare man kunde sitta på och luta sig på o.s.v.
Det var skit kul i alla fall, men tidigare idag var jag på skolan som vanligt eller ja inte vanligt
inte direkt mycket till jobb ;). Fösrt var det små stjärnorna och sen en paus i 20 min ung sen
var det mat och efter maten var jag tvunget att gå hem och göra mig iordning, så jag hann
inte se vilka som vann :-/ Just nu sitter jag i soffan
med datorn i knät och är på fb, bloggar och lyssnar på Spotify.


En skit bra dag helt engelt :D
Hoppas ni gillar min nya header!!
TACK TORIL <3

Nu kommer mina modell bilder...... da da da da da da da da da daaaaaaaaaaa da da da daaaaaa ;) hehe

                      Spegel bilder









                     Vind bilder/ fläckt bilder







                       Motljus bilder







     Så hoppas ni gillade dom :) sköt om er <3


Kommentarer
Postat av: achmed?

Nämen ojsan, du var mej en söt liten tös xD

2012-04-05 @ 17:56:16
URL: http://halalalalalalallalalalalalallala.se
Postat av: Evelina

Fina bilder!♥:)

2012-04-05 @ 20:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0