God morgon alla

Tjena tjena..... Förlåt att jag inte bloggade igår men jag hann inte
kollade på film med mammsen <3
Men kan berätta nu :D

Först vaknade jag som vanligt ;) men senare runt 10-11 vet inte men då ringde Toril
och undrade om vi kunde va :P det gick så klart... Hon kom runt halv ett för jag var tungen
att städa mitt rum :( inte så kul! Men när Toril kom så satt vi och pratade lite :)
Toril hade också tagit med sig hennes blåsapa och gav den till mig :o hon ville att
jag skulle ha den för hon hade två :o tack så jätte mycket <3 <3 <3 <3 Men sen kom hon på
att hon hade glömt pengarna och precis då ringde hennes mamma och bara kom ner till typ sanbderg
(nån glas affär) och möt mig där så kan jag ge dig 20 kr :D värsta turen... Men sen kom jag på att jag hade glömt mina pengar hemma :-/ så vi fick gå hem till mig och hämta dom sen drog vi till nöjes och köpte lite lösgodis :P mums!! och en marabou choklad :p också mumsigt ;) sen drog vi hem till mig och åt o åt
o åt och dansade till spotify och filmade :D hahahahahahahah!!!!! vad kul det blev!!
Sen så danade vi lite Just dance 3 hehe och filmade det med :D ;) Sen gick mamma till några kompisar
med Patrik så jag och Toril gjorde en egen fotostudio och tog lite modellbilder :D hihi med hårtorken
som fläkt aaaaa vad kul det var :D. Sen dansade vi lite mer Just dance 3 innan hon skulle hem :D
En Skit kul dag!!! :D

Idag ska jag inte göra nått speciellt :( 
Modellbilderna kommer kanske på måndag dom är inte riktigt klara än :-/





Asså förlåt men jag har inga nya bilder :( kommer nya sen nån dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0