Förlåt förlåt förlåt förlåt......

Hejsan svejsan...... förlåt hundra gånger om att
jag inte bloggat men har inte hunnit vid vissa tillfällen och inte orkat
men lovar med hela mitt hjärta att jag ska blogga igen :) <3


Kan dra lite snabbt för er vad jag gjort...... ämmmm det jag kommer ihåg i alla fall ;)
Men jag har...... kommer inte ihåg :( sorry!
Idag har jag varit med den bäste Toril <3 vi möttes vid nöjes och så gick vi in och köpte varsin glass :)
mumsigt.... När vi kom hem satt vi å pratade lite och åt upp glassarna så klart :) Efter det så målade vi naglarna som alltid :) Sen åt vi nudlar och gjorde en sån här Just dance video på mobilen. Men innan det satt vi i vardagsrummet och var på fb på varsin mobil och skriver till varran och sen kommer jag på "hallå vi sitter i ett rum tillsammans och skriver med varrandra på fb" hahahahaha ja kul.se ;) 
Sen vart kl åka hem dax :( inte kul!
Men sen åt jag och mamma pizza och tittade på Teen Mom :) mysigt...
Just nu sitter jag och skypar med Thea :) <3

Har nog inte hänt så mycket annars idag..... eller jo jag var i skolan med är inte så viktigt ;)
JUST DET!!!!!  Jag var ju örebro och klippte mig igår och köpte lite saker eller ja en sak rättare
sagt. Och mormor hade beställt ett par vita converse som kommit nu. Tack snälla mormor!! :D

Den bästa planen för veckan är att på Torsdag så ska jag till en 
fotografering och ta massa bilder :D ska bli såååååååå kul :D :)


Det var nog det den här gången :D sköt om er <3

Nu kommer det många bilder :)




Oj bilden blev lite åt fel håll men går inte att ändra


















Ja och massa andra bilder :) :D

Bilder på dagen innan vi skulle sova över <3 :D




Silja är den svart hunden och Madicken är den lilla luddiga :)




Kollar in i cameran ;)

Min klippning :D såååå nöjd <3




Såg dom här skona på en affär i m-berg såååå snygga!!!

I wan´t !!!
 

Och till sist mina naglar :) typ as länge sen jag målade utan någe
detaljer ;) <3


Nej!!! nu får det nog räcka med bilder hoppas ni tittade på alla
och gillade dom ;)

Sköt om er <3 <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0